piremon

piremon

Hogyan és mikor Makarovszki Sándorral

2015. március 31. - piremon

Hogyan és mikor került az életedbe az ülőröplabda?

1986-ban a televízióban láttam először ülőröplabdát. Érdeklődve figyeltem az akkori pécsi Világbajnokságot, hiszen abban az évben vesztettem el az egyik lábam. 1988-ban találkoztam Gál Jánossal, akinek az invitálására kerültem a csapathoz. Piremon SE tagja 1990-ben lettem, akkor Szekér László irányította a csapatot, akinek nagyon sokat köszönhetek. Rengeteget foglalkozott velem, hogy minél hamarabb teljes értékű játékos lehessek.

Mit jelentett ez akkor számodra?

Igazság szerint hobbiként kezdtem el, mert ez nagyon jó rehabilitációs lehetőség volt számomra mind mentálisan, mind fizikálisan. Egyáltalán nem bántam meg, életformámmá vált. Nagyon büszke vagyok a sikereinkre, amelyek bizonyítják, hogy az ülőröplabda a szabadidős elfoglaltságból magas szintű sporttevékenységgé alakult az évek során.

 

img_9447.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://piremon.blog.hu/api/trackback/id/tr277257369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yczimi 2015.04.03. 19:38:01

Örülök, hogy egykor oly sokszor együtt hallgathattuk a Himnuszt!
süti beállítások módosítása